Lyckliga jag :)



Förutom min miss med solningen så har dagarna här varit toppen. Varit till Kista och ätit och lärt mig att hitta dit. Ett av dom största shoppingcenter som jag någonsin har sett tidigare. Supergod middag blev vi bjuden på av brorsan och det bästa var att på det stället vi åt på så kunde man beställa från en massa olika ställen (typ 20) men ändå sitta tillsammans i mitten och äta :)

Har också övningskört till ett annat köpcenter med Ikea + en bunt andra affärer så nu blir det att ta bilen och öva lite på att köra i Stockholmstrafik men det känns inte som något större problem ändå. Bara att hålla koll på att man är på rätt väg så att det inte blir helt galet, blir så långa omvägar om det blir fel :)

I dag har vi hunnit med både ett museum, gofika på vägen, långprommis på Djurgården i det vackra vädret samt en tur med Djurgårdsfärjan till Gamla stan innan hemfärd. Soligt och varmt och bara toppen, så skönt som det bara kan vara en  semesterdag i S-holm.

Har nyss pratat med tjejerna som sitter på T- banan på väg till oss. Sin bror hittade dom på vägen så han verkar också vara på väg hem efter sitt besök hos sin kompis. Ska bli roligt att göra stan osäker i morgon för jag kan tänka mig att det blir hejdlös shopping som kommer att avslutas med Sannas födelsedagsmiddag senare på kvällen.


Lite bilder på dagens utflykt har det också blivit. Gillar min kamera starkt !!

Otroligt vackra byggnader finns det här. Bara älskar att vandra runt och titta...










Härliga gränder och gårdar finns det också hur mycket som helst av..











Djurgården är så fint och har jättemysiga promenadstråk...





Avslutar med en bild från Gamla stan :)









mamma

Va ni ser ut att ha de mysigt. Vackra foton har du tagit oxå. fler bilder önskas. kram till er alla.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress