Allt går framåt




Tisdag i dag och lugnet håller på att infinna sig men det går trögt. Kan inte förstå varför stressen kryper runt i min kropp men så är det. I morgon ska jag iaf till stallet och köra lite bomarbete med Holle och prova att hoppa ett litet kryss eller så. Sanna ska följa med och hjälpa mig :)

Men först blir det att köra Anton till flyget. Han far lite tidigare än vi andra för att hälsa på en kompis . I bilen blir det nog bara vi gamlingar för flickorna kommer onsdagen efter med flyget, båda två. Hm, undrar om vi hittar själva ända ner till S-holm ;)

Midsommar blir att fira i Sikeå med bästa folket :) Ska bli jätteroligt att få surra runt lite och höra allt som hänt sedan vi träffades senast. Och en liten bebismage ska jag få känna på också :) hoppas bara att vädret är med oss lite iaf, bara vi slipper slätregn är jag nöjd. Men dom har en fin altan med tak på så egentligen gör det inte så mycket. Kameran ska med så lite bilder blir det nog längre fram på bloggen....

Ha en forsatt härlig tisdag, njut av dagen i dag och lev här och nu. Morgondagen kommer tids nog...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress