Allt roligt har ett slut

Så även semestern. I dag har vi städat ur vagnen ordentligt skurat och donat så nu är den rener och finer och luktar såpa i solskenet. Även stugan har fått en översyn, såpadoften flyger runt i luften och det är så skönt att lämna stugan i renskurat skick.

Fick finbesök av Frida och Benjamin i dag. Dom har cyklat upp från Stockholm ända hit till Dikanäs, dom är verkligen mina idoler för dagen. Snacka om duktiga ! det blir ett antal mil på cykel. Det är verkligen bra jobbat tycker jag, inte alla som skulle orka en sån tur.....

I morgon bommar vi igen stugan för denna gången. Då börjar vi att rulla mot Vilhelmina för att lämna igen farmor till farfar och styra kosan vidare mot Umeå och hemtrakterna igen. När vi rullar in i den stora staden är det faktiskt 4 vecker sedan vi for. Har svårt att förstå att tiden har gått så fort. Men som det sägs : tiden går fort om man har roligt och det har vi verkligen haft :) Saknar barnen eftersom dom inte har varit med så mycket i sommar men snart får jag ju krama om dom igen :)

Nu är det mest synd om Jörgen eftersom det är han som börjar att arbeta på måndag igen. En annan lyxlirare har två veckor till på semestern att njuta av...... ska bara fortsätta att lata mig precis som jag har kämpat hårt med dom första 5 veckorna, det är mest synd om mig ;)

Ha det gott alla därute, fortsätt att njuta av sommardagarna för tids nog kommer hösten och lite kyligare väder....


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress