Tidig morgon och endast Åsa är vaken

Nä nu ljuger jag :) även Jörgen är vaken för han har jag kört på jobbet för han har arbetshelg , stackars han ;)
Själv sitter jag här i min ensamhet och dricker kaffe. Inte för att det går ngn nöd på mig inte :) Jag och Frode har hunnit med en morgontur och nu är det frukost som gäller innan Hippo och Holle i Håkis. Som tur är så är det blia i dag, - 2,7 grader så lyckliga Frode får haka på till stallet och springa med oss när vi far ut på våran tur senare. Gissa vem som kommer att bli överlycklig ?? Rätt gissat......FRODE !!

Har suttit och tittat på våra helger framöver för vi är sugna att åka och hälsa på några vänner som har dragit upp sina bopålar och farit innåt landet. Men med Jörgens arbetshelger och de helger som redan är bokade så finns det inga tomma helger fören tidigast i slutet på feb.....hur ovärt är inte det !!  I bland känns det som om våra veckor inte består av ngn helg utan bara av arbetsdagar från Mån-Sön.

Ja ja det går inte att gråta över spild mjölk , men ibland suger det verkligen och all planering går åt pipsvängen även fast man inte vill det.

För övrigt rullar det på lite som vanligt. Min nyinskolning går super , skulle bara önska att han vinkade och log när mamma går isf att gråta som händer nu. Det är ingen tröst för föräldrar att veta att dom slutar så fort dörren stängs och sedan är go o glad som kexchoklad hela dagen när det sista dom ser är en ledsen tjej/kille....
Men men, det brukar ge sig efter ett tag så det är bara att jobba vidare. Men en sötnos har jag fått i gruppen och skrattet går inte av för hackor , gu så sött det låter när det bubblar upp ur magen :)

Nu ska jag snart bege mig till Hippo så jag måste tyvärr säga hej då, men om jag får några fina bilder med mobilen i dag när jag är ute och rider så kanske , men bara kanske lyckas jag att lägga in dom på bloggen . Men jag lovar inget för det här med mobiler och datorer är inte riktigt min starka sida :)

Ha en härlig lördag och så ser vi om vi kanske ses igen senare i dag....





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress