Lite hängig just nu....
Men vad gör det , nu är det fredag så jag har två dagar på mig att komma på fötter igen...

I morgon är det Hippo och sedan Holle, och på kvällen bär det av till Mats och middag , så morgondagen blir en skön dag men kanske inte så mycket vila.

Men det tar jag igen på söndag :) Mina söndagar är heliga, först en sovmorgon UTAN väckarklocka. Vaknar av väckarklocka sex dagar i veckan så på Söndag RINGER den inte !! Då sover jag tills jag vaknar , långfrukost och sedan veckohandling och veckostädning. Så himla härligt med en dag som inte är bokad för ngt utan jag kan bara dola på här hemma :) skönt !!

Så mina vänner som tittar in på min blogg , ha en skön fredag och njut av starten på helgen så ses vi nog i morgon igen.....



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress