Tycker synd om mig själv :(

Feber och ont i magen , fy sjutton och typist när jag ändå är ledig.

Begravning som var fin men jobbig , därav en ledig fredag och en tur till stugan. Min farbror John har somnat in efter ett långt och händelserikt liv. Gör det inget lättare men ger lite tröst över att livet ändå var fyllt med glädje och som livet är ibland också med sorg tyvärr.

Nu har lite fil landat i min mage och det verkar stanna kvar :) febern hålls nere för tillfäligt med Ipren mannen och det tackar jag för. Ser fram emot en bättre morgondag och en piggare Åsa, håll tummarna är ni snälla.

Nu väntar sängen för min galna familj spelar Fia med knuff och det är ingen överdrift att stojjet står högt i tak och det skriks och skrattas beroende på vem som knuffas tillbaka i boet igen :)

Tänkvärda ord , talar till mig , berör mig....





Ha det gott alla mina vänner ,sköt om er och kom ihåg att du är älskad för den du är,
du behöver inte vara någon annan......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress