Ridkläder i soffan.....

Hur fel är inte det då :) men jag har inte orkat krypa ur dom och masa mig in i duschen. Har fått en dunderförkylning av vår Stockholmsresa, men! det var det lätt värt :)

Men hosta, nysningar och rinnande näsa gör att jag inte riktigt är på topp i kväll. Jag känner mig faktiskt så risig att det har flygit igenom mitt huvud att stå över ridningen i morgon trots att det är hoppning. Med andra ord så mår jag inge vidars :(

Kvällen har spenderats med att köra in pållarna på Hippo så att dom ska få göra av med lite överskottsenergi som dom har samlat på sig efter en veckas skrittande ute. Som tack bjöd Sanna på middag och kaffe, inte helt fel kan jag upplysa om :)

Har även varit chaufför till en partysugen kille så efter det däckade jag i soffan, där jag nu sitter med ridkläder och allt. Bara tanken på att kvällskissa Frode känns som ett helt företag. Men men, efter Navy CIS så blir det att rycka upp sig och få lite rotation på kroppen och få allt gjort innan jag kommer att nanna kudden och gissa om det kommer att bli skönt.....längtar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress