Andas in lugnet

Och bara känner hur skönt det ät just nu. Alla sover utom Sanna som jobbar. Kaffet är i magen och Frode plutt ligger och snusar här bredvid mig i soffan. Bättre kan jag nog inte ha det just nu.

Känner hur skönt det är med lite egen tid och tystnaden som flödar runt mig, förutom klockan som slår då :)
I eftermiddag väntar stallet och en liten tur med bästa pållarna, annars bara mer lugn och inga måsten så långt ögat når.

I kväll ska jag bara mumsa onyttigheter, titta på film och mysa ner mig med en härlig filt och ha en av mina nya böcker bredvid mig. Är det skit på tv:n så ska jag läsa och är det bra på tv:n så är det ju alltid reklampauser som passar utmärkt till en stund i boken. Två flugor i en smäll m a o ;)

Men målet just nu är att fylla på kaffekoppen, se färdigt på Harry Potter och sedan kissa Frode. Ha en god fortsättning på Julen och njut av lugnet som förhoppningsvis har infunnit sig hos er alla.....








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress