Solen skiner och mitt

lekrum ser ut som ett katastrofområde. Tänk er att en bomb briserat och alla har gått ut :) ungefär så är det. Bara att ta tag i det och städa upp. Men eftermiddagen i sandlådan gillas och solen och värmen tackar jag inte nej till. Hur som så har dagen varit riktigt bra, smärre kriser men det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag brukar tänka att nästa dag kan bara bli bättre :)

Nu har flickorna startat upp sin nya blogg som dom har gjort klar. Där kommer allt om hästarna att stå. Träningar, tävlingar... ja över huvud taget allt som har med Holle & Pridde att göra. Får se om jag har förmånen att få gästblogga där ngt, skulle vara roligt. Så håll ögonen öppna, rätt vad det är så finns jag där också.

Nu ska jag ta tag i mitt lekrum och dammsuga bort en stycke sandlåda ur min hall. Ha en skön tisdagkväll så ses vi senare....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress