Nedräkning

för på måndag börjar jag jobba igen. Hm....vet inte riktigt vad jag känner inför det. Blandade känslor, mindre bra att jag inte får ligga och sova till 8-9 på morgonen. Orka se tv 22.30 på kvällen och allmänt bara lata mig. Å andra sidan skönt med lite rutiner igen, en vardag som man känner igen och som stagar upp ens dag. Härligt att mötas av glada barn och se en livsglädje som bara en liten kan ha :)

Men i dag är jag ledig och tiden ska spenderas i stallet med pållarna och Sanna. Jessika stackarn är sjuk men om allt går väl kanske hon orkar skritta Priddeplutt i morgon. Får se hur febern och halsen utvecklar sig. Anton har vänt på dygnet så han går och lägger sig när jag kliver upp typ, känns ganska mysigt att höra honom på natten när jag vaknar till, så där lagomt att jag bara registrerar honom men vet att han finns där :)

Tittar ut och ser att det regnar och det är konstigt vad fort man vänjer sig med bra väder. Bortskämd som jag är med sol och värme så mulnar mitt sinne direkt när jag ser hur det droppar från skyn. Men men, jag kan ju inte få allt här i världen, så lite regn är väl bara att acceptera även om det sitter långt inne.

Vår nya bil är helt super än så länge. Hoppas bara att det håller i sig och att det inte är ett måndags exemplar som vi har köpt. Men som den är nu så gillas den skarpt av oss alla chaufförer. Det är endast Jessika som inte har provkört den än men det kommer bara hon piggnar på sig :)

Ha det gott så ses vi senare...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress