Måndag morgon

Och finns det någonting som känns som en måndag morgon ?  nä tror inte det. Det är för mig en blandning av trötthet (måste ju kliva upp) och förväntan. Vad ska den innehålla ? kommer det att hända någonting oförutsett ? vetskapen om att jag inte vet allt eller kan styra allt gör att det blir det där lite extra spännande :) Och när veckan är över så är det bara att sumera ihop resultatet, ganska så ofta det samma, men vad gör det ;) Det är mitt liv och jag är oftast ganska så nöjd.

Har jag riktigt tur så kanske jag kommer att få lite hjälp av  Cicci för att fixa lite på min blogg. Har lite ideer i huvudet om hur jag skulle önska att den var, men från ideer till färdigt resultat, ja det är en helt annan sak :) Aja...ni får se i framtiden om det blir ngn förändring eller inte.

Nu väntar lokalen och dom bästa :) Stänger i dag så lyckliga jag får en låååång och härlig långfrukost innan kläderna ska på och ändan ska ut genom dörren :)

Ha en härlig Måndag så ses vi senare....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress