Är så glad....


För ni som inte vet det redan så älskar jag att fotografera :) Hur som haver så är jag med i en Fotosida där jag som glad amatör har lagt upp några av mina bilder. Är verkligen kräsen på vad jag lägger upp så summa sumarum så är det 9 bilder där. Har många fler men har valt att bara lägga upp dom som jag är mest stolt över, dom som betyder mycket för mig och som rör en sträng i min själ.

Det som glädjer mig så oerhört, är den sista bilden som jag efter en stunds ältande valde att lägga upp. Älskar den bilden och den betyder oerhört mycket för mig. Efter många funderingar så skickade jag in den till fotosidan och fick jättefin kritik på den :) Det är så otroligt lärorikt att få se sin egen bild men med andras ögon. Hux flux så "ser" jag så mycket mer, när jag har någon annans reflektion på samma bild.

Det är denna bild som jag skickade in och all positiv respons gör mig så glad :)






Några av komentarerna som jag har fått :)


Vilken bild!! Jättefin. Tycker du lyckats fånga allt. Ljus och stämning. Fin komposition. Fina färger. Den är så ärlig på något vis. Som nybörjare ser jag här möjligheter att lära. Vore kul att få veta om och hur du efterarbetat bilden. Jag tar den till mej som en klar favorit.


Hej, underbar bild med bra titel. färgerna harmoniserar bra tillsammans och kompositionen ger ett lugn. gillar bilden.


Se där...=) ! Jag tror som tidigare kommentar att du ska ladda upp den i bildkritik! Mycket snyggt fångat Åsa. Hoppas vi får se fler bilder av dig

Fick fler komentarer som var positiva till min bild så ni förstår nog hur glad jag är :)
Ha en härlig dag så ses vi senare...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress