Så härligt vi har haft det

Träffat härliga människor , grillat i dagarna två och bättrat på mina fräknar :)

I dag blev det en skoter tur till Övre Bletiken där Sanna den lyckoskiten fick en öring på
8,5 Hg......jag kämpade på med en abborre storlek större men fick ge upp. Det var bara att
bita i det sura äpplet och be Jörgen om hjälp och då kom den upp :)

Vi hade turen att Camilla med bihang i olika storlekar ville agera taxi så trevligt sällskap hade
vi också. Tillsammans blev det fiske, fika och allmänt surr runt elden. En otroligt mysig dag
med andra ord :) Känns i kinderna att solen har varit framme, vi är mer eller mindre röda hela
bunten.

Känner att kroppen går ner i varv och själen bara fylls med positiv energi och jag är så glad
över mina lediga veckor. Skulle önska att fler fick denna underbara möjlighet till rekreation.

I morgon blir det kanske mer fiske, vad vet jag, eller något annat mysigt. Vi har inte planerat
så hårt utan tar mer dagen som den kommer, precis som det ska vara...


Ha det gott och sköt om er. Hoppas att solen lyser för er också....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress