Regn, regn och regn....

Känns lite galet med ösregn ute 4:de april :/
Gillas inte av mig iaf ! Men vad göra mer än att gilla läget och se glad ut :( Jag bara avskyr sånt här skitväder !!

Nu längtar jag verkligen till sommaren, vet inte när det hände senast eftersom jag är en vintermänniska. Men eftersom vi har haft en riktig vinter med snö och kyla ända sedan andra veckan i november så känner till och med jag mig nöjd på vinter nu. Nu vill jag ha sol, värme och ljumma kvällar. Längtar tom efter myggens surr, men bara lite...

Men i stugan får snön gärna hänga kvar en stund till. Efter Påsk får det fara där oxå :) men helst inte före :)
Längtar efter skoterkörning, korvgrillning, solsken och god fiskelycka :) Och att få umgås med alla härliga människor som bor där uppe eller som kommer upp över Påsken. LÄNGTAR !!




Sköt om er....


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress