Full rulle....
Har kramat Persson hejdå och lilla Elmer mjukade lite med Ninis innan hemfärd. Lite skeptisk men prövade tillslut ändå :)

Klyvit ved i dag i 15 graders värme, nästan som sommar men INGEN mygg !! Älskar våren innan störtbombarna kommer och pinar en ;)

Varit till Kittelfjäll och kikat runt lite som turister, kameran var med såklart. Ingen tur utan min älskade 
kamera inte.

Har upptäckt att med Bricanyl så är hostan inte så farlig och jag känner mig mycket piggare i kroppen
också. Kan det vara en släng av astman som brukar strula på vår och försommaren??  Känns bättre med
lungorna på plats och inte halvvägs ut iaf :)

Har lånat en bok av pappa så nu har jag att läsa igen. Spännande värre med lite action i ord form :)

Nu väntar sängen och boken så ni får ha en fortsatt trevlig kväll. I morgon tror jag att jag kliver upp runt
nio kanske, skönt att fortfarande vara ledig ;)

Sov gott och dröm sött......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress