Förutom min förkylning


Som åker runt i kroppen känns det riktigt bra idag. Mindre bra är att jag har snarkat i natt !! Ja ni läser rätt :)
Fick lov att låna Sannas säng i natt för det blev liiite väl häftigt att vakna dels av Jörgens snarkningar. Normalt snarkar han inte längre med sin bettskena men vid förkylningar så låter han lite fortfarande :) Men sedan har vi ju en liten vovve som drar timmerstockar utan dess like, och så jag då :)

För att eliminera 2 av 3 (Kan ju inte ta bort mig själv) så bytta jag sovrum och lämnade karlarna i sitt eget
sovparadis ;) Och nu blev det betydligt mer sömn när jag bara behövde vakna av mina egna snarkningar..Fattar inte dom som kan sova och snarka! Jag vaknade varje gång eftersom det känns så konstigt i halsen och så låter det ju i hela huvudet...

I går när jag och tjejerna var på stan så fixade vi en massa priser till tjejsidan till fisketävlingen som vi planerar att ha på Påsk :) Jessika blev så till sig så hon har taggat som bara sjutton för första priset som hon dreglar över :) Sanna är lite mer försiktig så det skulle inte förvåna mig om hon får det isf syster yster ;)

Nu är det bara priser till killsidan som saknas men det är snart fixat. Och ett besök på Barnens hus väntar om det är så att vi har några småkillar med oss på tävlingen :) Och när klockan klämtar går allvaret i gång och det blir en strid på kniven....lr not;)

Ha en skön söndag och njut av det varma vädret. Här har vi 6,1 grader varmt så mina termobyxor
lämnar jag hemma :)


 










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress