Härliga lördag...

Fick sms i natt halv 3 - Nu sitter vi på bussen på väg till hotellet.....då!! somnade jag :)

Har varit på Hippo som jag brukar på lördagmornar , där var det teori eftersom det är storhäst tävling i helgen.
Fick se Anna Spencer hoppa och det såg bra proffsigt ut. Jag och en av mina ridkompisar bestämde att så skulle vi också flyga över hinder en vacker dag. Behöver inte vara lika högt men det ska se lika lätt ut iaf ;)

Efter att ha sörat med lite folk som jag sprang på så bar det av till Hollenbollen och en prommis med honom och Frode i skogen. Blir alltid lika glad i själen när jag ser världens bästa Holle stå där i hagen och vänta. Nu kommer han på en gång också, så det känns jättebra. Kan ju lite grann inbilla mig att han blir glad åt att se mig :)


I dag så väntar trasan och lite dammlurvar på mig , mindre roligt iof men en nöjd hund och en nöjd matte gör att en prommis inte står högst på listan så då blir det städning inför veckan och lite slappa i soffan med en god bok , hurra dagen är räddad ;)

Ha det gott......


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress