Arla morgonstund

Dimman ligger och böljar över träden och fukten kryper innanför kläderna när man går ut.
Nu är hösten verkligen här och träden börjar att ändra färg.
Jag både längtar opch gruvar , längtar efter höga klara lite kyligt soliga höst dagar. Men gruvar för mörker , regn och all blåst som kommer som ett brev på posten .

Satt och zappade på resor i går.......JAG VILL TILLBAKA TILL RIO PIEDRAS och deras underbara terasser och härliga restaurang på taket.....JAG VILL JAG VILL!!!!! NUUUUUUUUUUU!!!!!

Ha det bra nu alla, för nu (KL 06.30) ska jag göra mig i ordning för att fara till världens bästa Holle.
Frode plutt ska få följa med på turen så då kommer han att bli superglad :)

Ha det alla..... 
Jessika

Jag vill oxå tillbaka till rio piedras!! Helt underbart var det + att dom hade världens bästa lasagne, hehe ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress