Lite bilder från stugan












































En liten hälsning från Dikanäs.....
Sanna

AVIS :O

Stefan

Vilka OTROLIGT vackra bilder!!

Marre

Jag får sådana underbara flashbacks när jag ser alla fina bilder. Jag blir helt varm inombords och får en lyckokänsla. Jag måste faktiskt erkänna att Dikanäs är en av mina absoluta favoritplatser (om inte min absoluta nr 1 favorit) på jorden. Jag har så många av mina bästa minnen därifrån och jag kan lova att dom vore inte lika underbara om det inte vore för att alla ni var en del av dom. Jag älskar till och med när Jörgen knackar på dörrn klockan 8 på morgonen, även fast jag älskar att sova, så de måste ju säga en del :P Kort sagt, ni alla är helt underbara och jag är oerhört glad att jag har fått dela så många fina stunder med er. Jag är er evigt tacksam! Hälsa och ge alla stora kramar från mig, hela underbara galna släkten! :D



Hoppas ni har de underbart trevligt där uppe!



// FavvoMarre

Frida

Vilka fina bilder:)

Jag få hemlängtan.



kram på er alla

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress