God morgon...

Känner längtan ta tag i mig , snart bär det av igen :) Ute så är det mörkt och trist och jag känner att mitt sinne är nästan lika mörkt :(

Längtar efter snö så att ljuset kommer tillbaka och med det orken och livet...Denna mörka och trista årstid är inte min favorit , men snart kan man börja att sätta upp alla ljusslingor och göra det mysigt så så kommer det nog att kännas lite bättre hoppas jag.

Känner av liiite träningsvärk efter gymmet i måndags så det är ju bra , blev ganska så lagomt tunga vikter och den nya mördarmaskinen Sanna visade mig kommer jag tveklöst att köra mer av :)

Min stora lilla gumma har blivit vuxen och samlar på sig vuxenpoäng som hon säger ,och ska bli sambo med sin Jerry till Januari nästa år :) Gissa om det är två som längtar....
Tur att jag har fått öva på att hon inte bor hemma hela tiden för även om jag är superglad för deras skull så känns det lite i mamma hjärtat att min lilla fågel har blivit stor och nu brer ut sina vingar och flyger ut ur boet....

Nå nog om detta , längtar till helgen och Hollenbollen för han är bara miiiiin i två hela dagar för Sanna jobbar hela helgen fulla dagar så jag har lovat att vara snäll och ställa upp......stackars mig va ;)


Här kan ni läsa om Holle och var han bor , lite om hans kompisar och vad som händer där :) Kan bara säga att det är ett toppenställe och hästarna har det som kungar och blir väldigt bortskämda av ägarna till stallet.

Ha en fortsatt trevlig dag och om ni också längtar lika mkt som jag så kanske snön kommer snart :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress