En blogg jag följer....

Om jag hade vetat detta för två år sedan...Läser denna och önskar att jag hade kunnat dra upp pållarna hit när dom var hos oss i Sjöland för två år sedan. Men man kan inte få allt i denna värld. Följer hennes arbete ang sommareksem och är fundersam över om hon inte är på rätt väg ang obalans i kroppen.

Det är ju lika för oss människor. Dvs att mkt av våra fysiska problem många gånger bottnar i att kroppen är i obalans när det gäller mineraler/spårämnen och vitaminer så varför inte hos våra vänner djuren.

Ska bli spännande att se hur det hela utv , fortsättning följer :)

Nu väntar snabeldraken på mig och allt skräp på golvet kvider av spänning, ska jag missa dom eller kommer dom att ätas upp av den bullrande draken.... 

Ha en skön dag......

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress