Vilken helg....


Upp med tuppen på morgonen och masa sig på Hippo : ) (Var inte så svårövertalad) och träffa en massa trevliga människor. Kan bara säga att jag har fått uppleva en massa nya sidor hos en del som jag umgås med under dessa tävlingsdagar och jag kan bara säga att jag är positivt överraskad ; )

Saknar min lilla flicka som är i England och jobbar : ) Som man kan säga " Man saknar inte kon fören båset är tomt " SAKNAR DIG !!!! Hör du mig ända där borta i England!!! HO HO !!  Kramis ; )

I morgon börjar min dag 6.30 och jag ska inte ta emot mitt dagbarn på samma sätt som jag gjorde med mitt andra dagbarn i tisdags, då tog jag i mot i nattlinnet och skrämde slag på en stackars pappa....Lovar att vara snällare i morgon och vara påklädd ; )

Nu väntar sängen för jag är ganska så trött i huvudet efter en intensiv tävlingshelg. Och eftersom det bara är jag och Eleonor i Sek så blir det hela tävlingshelger för oss båda två och trots att vi har superkul så tröttnar man i huvudet efter tre dagar. Så nu ska jag sova för i morgon lär jag nog komma på att vi har glömt ngt.......För så här bra har det aldrig gått förut så någe lurt är det : )


Ha det gott så ses vi senare......
Lisa

Halloj! Kul att även du har en blogg, ska kolla in den mer vid ett tidigare tillfälle-sov sött!

Kraam/Lisa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress