En skön och lat dag..

Dagens start , en långfrukost och sedan en prommis med Frode och Jörgen. I dag fick vi verkligen en försmak av sommare. Sol och 18 grader varmt vad mer kan man önska!! Känns väldigt bra med värmen efter en relativt kall vinter. Som vanligt är min älskade kamera med och i dag fann jag många tecken på sommarens intåg...



     


Tog även lite bilder för att öva mig. Hittade också ett motiv där gammalt och nytt vävdes in i varandra..



     


Eftersom Frode var med tycker jag att en bild på honom också ska med : )



Och ett annat tecken på våren är dessa : )   Japp, ni ser rätt...Grodyngel!!




Och som kronan på verket efter grillning , mopedtur som slutade med kaffe och gotårta hos Vickan & Mattias eftersom där firades kalas så kom det en vacker svart inrullandes på gården....

Wheels here we come!!!!



         


Jag bara älskar lack och läder!!!



Ha det gott så ses vi senare....





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress