Tiden räcker inte riktigt till .....


Jag vill så mycket men hinner inte riktigt allt som jag skulle vilja..... hm är det någon som känner igen sig kanske!?

Iaf så tror jag att jag antingen måste bli mer effektiv el så måste jag planera och styra upp min fritid lite bättre......vet inte riktigt vad som faller mig i smaken , måste fundera lite : )

Var på prommis till Konsum , inget mer avancerat , men insåg då att vi verkligen har haft en underbar vinter i år. Tänk om sommaren blir lika toppen som vintern : ) gud så härligt isf....

Hur som haver så blir det en tur till stugan längre fram , får se hur många som följer , kan bli bara jag och Jörgen , kan bli fler också....Men härligt ska det bli och jag längtar verkligen.

Nu lite värdelöst vetande men det är 24 dagar kvar till avförd mot varmare breddgrader , känner suget efter värme , även om jag älskar vintern : ) ska bli så skönt och lyxigt med 14 dagars sol och värme mitt i snö och minusgrader...Bara jag överlever flygningen....Jag kan flyga , jag är inte rädd.
Får försöka som Stig Helmer..... och övertyga mig själv om att det är helt normalt med flytvästar på ett flygplan , men längtar gör jag.



Ha det gott så ses vi i morgon....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress