Sol sol och sol....

Har det underbart nu , solar och badar hela dagarna. Kan inte bju pâ bilder men dom kommer senare : )

Vi har varit pâ utflykt till lite olika ställen , ätit god mat och druckit gott : ) Forutom en bränd arm sâ har vi klarat oss bra. Det var ju typiskt mig iof att missa armen ute i solen men nu är jag ok.

Kan inte pâsta att jag saknar snö och kyla utan vi njuter i fulla drag. I kväll blir det shopping och ett kaffé för att fâ se lite uteliv : )

Resan gick bara super för oss alla , lite drygt bara med 6,5 timme i luften men start och landning gick toppen...

Frode har det skönt uppe i fjälls med mormor och morfar , han fâr grisöron som godis och det gillar han : )

Vill passa pâ att önska alla en Glad Pâsk och hoppas att ni fâr det lika skönt som vi.


Ha det gott sâ höres vi senare..... 

Nina

Så skönt det låter Åsa!! Ja, jag har hittat din blogg, hade gärna sett lite bilder men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge sägs det, sen om dom har rätt är ju en annan femma :).

Kan upplysa er om att vi har kanonväder här i Umeå idag, solen skiner från en klarblå himmel och temperaturen är till belåtenhet.

Kram till er alla från mig!

/Nina

mamma

kan tala om att vi har sol oxå i dag som vi njuter av. Men vi kan inte jämföra med er. skönt att hör ni har de bra. Här är de bara bra oxå frode springer mellan husen för att få de bästa av allt. Men väntar nog på matte. kram till alla från oss alla

Madelene

Vad avundsjuk jag blir. Här är det grått och massor med snö. Men den härliga vårvintern börjar ju äntligen visa sig och snart är det vår på riktigt:-)

Men ha de bra och njut nu. Det är ni så värda. Men jag ser att du brukar spela farmville på semestern!! Vad!? Blink

Kram!

âsa

Nina : Härligt att ni ocksâ har det bra : )



Madde : Jag fâr nog lite hjälp tror jag ; )



Mamma : Pussa Frode frân oss. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress