Köp orgie i dag : )

Jösses , jag tror jag chockade flera i familjen  när vi var och handlade i dag : )
Det blev 4 toppar , 2 tuniker/klänningar , en kjol , och 2 leggins...... Känner mig urnöjd...

Tröjor till Anton och Jörgen + två shorts till Anton och ett par till Jörgen och vi är inte klara än : )
Me like....... : )

Följde pappa till Överboda i dag för att hämta deras bil och sedan blev det en kopp kaffe på Å-hem innan bilen brummade hemåt igen.

Har strykit och börjat att packa så smått eftersom resfebern har intagit min kropp , men men inte mår jag dåligt för det inte...

Det är väldigt lugnt hos oss , Jessika är hos kompisar på middag och Sanna är hos Maria och ser film och smörjer häst tillbehör. Det är bara vi och Anton hemma och han gör inte stort väsen av sig. Lite övning inför utflytten av alla barn : )


Ha det gott så ses vi i morgon....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress