Konsum??? Vadå


Skulle hämta Sanna på Hartan 20.15 i dag så jag och Jessika bestämde oss för att köpa lite skvaller medans vi väntade.....

Sagt och gjort , in knatar vi och samlar på oss två skvaller och kortet kommer fram. Dra medmera först står det.....Förvånad Åsa tittar på kassörskan och säger " är vi på Konsum!?"

Jaaa säger hon förvånat och tittar på mig med skeptisk blick (  Vad är det för nöt här i kväll ??)

Gissa om jag kände mig urfånig , ville bara sjunka ner genom golvet . Men men jag får väl bju på det här ; )

Men två skvaller senare och lite lösgodis brummade bilen hemåt med en mamma och två döttrar nöjda och glada med kvällen. Två av en rid tur och en av trevligt kvällsarbete....Bra slut på en bra Måndag.....


Ha det gott så ses vi i morgon


( Bara 5 dagar innan vingarna lyfter )
änslig mor

skratt skratt..men vaaaar var duuuu.<3<3<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress