Glädjen i mitt liv....


Att ha barn är nog den största glädjen man kan få. Ett barn älskar en vilkorslöst bara man finns där. Ett barn dömer inte , ett barn förlåter en om man gör fel , ett barn älskar en för den man är inte den man tror att man måste vara.....

Jag har turen att ha 3 älskade barn och alla 3 fyller mitt liv med otroligt mycke glädje : ) Kan säga utan att ljuga att dom är stjärnorna i mitt liv , min glädje , mitt allt.



Jag önskar er.....

Jag önskar er inte guld, mina barn,
ej heller pengar och makt....

Jag önskar er modet att vara er själv,
och stå för det ni har sagt....

Jag önskar er inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå...

Jag önskar er kärlek i rikliga mått.
och vänner att lita på....






Ha det gott så ses vi i morgon....




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress