Gammlia med och av bilder....
Var på Gammlia i dag med Carola ,Maria och våra dagbarn : ) En toppendag förutom att buss chauffören vinkade och drog förbi som en avlöning den 27:de....

Ja ha tänkte vi, hur löser vi detta då...Ring ring och meddela de föräldrar som skulle komma tidigt hur det såg ut för oss och jag tänkte , tur att jag inte har hämtning fören tidigast kl 16 : )
Hinner bara tänka tanken så ringer en av mina föräldrar " var är du ? " Åh nej!!! Ska du hämta nu???? Gissa om jag hade tittat helt galet på schemat.....jag var väldigt fel ute : ( Hon skulle hem kl 15 och jag hade läst 17 , hur fel var det då på en skala...

Men allt löste sig och jag måste bara få säga att jag har tur som har så förstående föräldrar med tanke på hur virrig jag kan vara i bland : ) Tack och lov för det : )

Förutom denna incident så hade vi det hur mysigt som helst och jag måste bara få säga att det var tur att vi for. Vi bangade lite med tanke på allt snöblask som kom med jämna mellanrum. Men som det sägs " Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder " Så vi for och hade det urmysigt...































Ha det gott så ses vi i morgon....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress