Att vara gammal vid 18 : )

Var och red i kväll med Jessika och Pridde. Holle skötte sig toppen som vanligt men i helgen hade han dängt av sin ryttare två gånger så jag är glad att hans vårkänslor inte kommer med mig på ryggen : )

Iaf så har jag fått något så djävulskt ont i mina höfter , spec den högra när jag rider. Och i dag släppte det inte på hela ridturen så jag är oerhört tacksam mot Holle som så snällt står där stilla och väntar när jag kravlar mig av, för kravlar det gör jag verkligen : (

Men vad jag vill komma till som gav mig ett otroligt gott skratt i kväll var när vi var färdiga i stallet och skulle byta om. När jag skulle ta av mig ridstövlarna så fick jag kramp i vänstervad och kved lite ( ganska mycket ) och beklagade mig över att jag höll på att känna av åren.... Då säger Jessika på fullt allvar " Jag håller också på att känna mig gammal , speciellt i mina leder " och ser på mig med en totalt allvarlig min och väntar väl på min medömkan och att jag ska hålla med henne...
Gissa om jag skrattade !! Ja du ska ju bli hela 19 år säger jag och skrattar så där gott som man bara kan göra när någon så totalt missar var i livet hon befinner sig.....Hela 19 år.... : )

Men men , ibland kan det bli så att munnen pratar innan huvudet hinner vara med ; ) El hur Jessika : )

Men som dom säger " Ett gott skratt förlänger livet "......Ocj jag kan bara hålla med.


Ha det gott så ses vi i morgon......



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress