Jag är så besviken....

Var och tittade på ett hus som såg så bra ut på bild men väl där så blev besvikelsen stor....
Glädjefotat så det bara skvittrar om det : ( Men men , det är bara att gå vidare , det huset vill jag inte ha.

Farmor har farit hem så nu är vardagslunken tillbaka igen. Sanna jobbar och Jessika är på bio så endast tomtarna är hemma. Dvs Jag Jörgen och Anton : )

Hade turen att få rida Holle i måndags och i onsdags tömkörde jag honom på banan : ) Tur att han är snäll för inte en siffra var rätt. Ibland tittade han bak och det såg ut som om han funderade vad jag höll på med. Och vet ni vad?? Det gjorde jag också!!

Ska fara och titta efter grå färg som passar i toaletten , ska bli så roligt att få måla om och fräscha till lite , kan behövas faktiskt : ) Toan är inte särskilt snygg ; )







Ha det gott....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress