Det har regnat häst i helgen....


Närmare bestämt Holle. Har haft turen att få ha Holle både lördag och söndag. Men söndagen visade det sig att jag knyckte honom av Sanna , blev en liten missuppfattning : O  men men jag har aldrig sagt att jag är perfekt : ) så lite misstag får väl jag också göra ; )

I alla fall så på lördagen blev det en prommis i regnet med Hollenbollen och Frode , och när vi kom hem och alla sysslor var bortgjorda så blev jag inbjuden till Maggan och Paul på gotårta och kaffe. Maggan fyllde nämligen 70 år......stort grattis från oss alla.

Där träffade jag Anna och Ingemar som var på besök , Annas mage håller på att vara sprickfärdig så snart kommer det ut en liten Jill  : ) Det var bara bra med dom och dom trivs jättebra i Vindeln....

Träffade också Elina som var jätteglad och jättenöjd över sin lilla häst som bara går från klarhet till klarhet. Jätteroligt för deras skull....

I dag blev det en ridtur för i dag var jag för lat för att promma : ) Med oss var Frode och det var tänkt att vi skulle rida nedanför Pauls sjö men eftersom jag hörde hundar skälla där så vände vi och for en annan väg. Är inte säker på att jag kan styra Frode från ryggen om vi ska passera hundar på vägen så det blev inte en sån tur som jag hade planerat , men vad gör väl det.....mysigt var det iaf ändå....

Och eftersom det var våran dag i dag så hamnade vi bara i en regnskur så vi kan väl säga att dagen var på vår sida. Nu ska det snart stoppas lite gomat i magen och sedan blir det en dusch och bara mysa med en kopp the och min bok. Ja en tur med Frode blir det ju också senare i dag...


I går på prommis      Sötöronen                 Hallååå vad högt upp du är... 

    



Världens bästa....     Klarade oss undan..   Sommarbete i Gräsmyr : )

    


Ha det gott så ses vi senare.....
Sanna

Det gjorde absolut ingenting att du tog Holle idag :) Någon gång måste ju du få vara med honom <3

Lisa Dalgren

Hallå!

Här kommer en av mina bloggar..ler..hade visst lovat dig det när vi sågs! Härligt att höra att du är GLAD!! jag med..fast vi lever i ett flyttkaos..men det blir snart bättre..vi plockar o plockar! kraaam på dig!! min andra blogg är denna:http://isoldesweden.spaces.live.com/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress