Jag säger bara " Allsång på Skansen äger"
 
Japp ni läser helt rätt och jag står för vad jag säger ; ) Gissa om dagen har varit bra.
Mötte upp Viola och Jens på slussen och sedan blev det färjan till Djurgården och Skansen...

Där har vi sett på alla underbart vackra gamla hus som finns där varvat med att se repen på Allsången. Och det
mina vänner är en upplevelse för sig.

Detta med Allsång på skansen introducerade Kicki för mig när vi började att rulla med våra vagnar tillsammans för en herrans massa år sedan. Och gissa om jag saknade Kicki och Lasse i kväll.....men vi har bestämt att nästa
sommar ska vi alla , dvs Jag, Jörgen, Viola, Frida, Sanna, Jessika, Kicki och Lasse , Benjamin och Jens (om han står ut en gång till)+ alla andra som vill hänga på, att verkligen Allsånga på Skansen. DÅ blir det hela kittet med Kylväska och filtar , kuddar och paraplyer mot solen , böcker och sittplattser riktigt långt fram ; )
Ska det va så ska det va....eller hur!!

I alla fall så bjöd kvällen på ett potpurri som bestod av Lill Lindfors , Christer Sjögren och Torsten Flink, Idolerna ,
Mando Diao , Jasmine Cara och sist men inte minst Anders Lundin , en helkväll med andra ord.


Lite bilder från i dag...

     

     

     

Tack Viola och Jens för en jätte trevlig dag tillsammans : )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress