Im the driver....


Fy vad nöjd jag är ..... i går for jag och Jessika och hämtade husvagnen för att dra hem den till oss.
Det var tänkt att vi skulle vänta på Jörgen men det ena ledde till det andra så till slut satt vagnen på bilen och speglarna på huven. Väl där insåg vi ju att det var precis som att koppla på en häst transport (förutom de extra speglarna). Så vi körde på och var klar när Jörgen kom.

Men eftersom det var ganska så trångt när vi skulle ut ( med gamla bilar o dyl som stod där) så hade jag tänkt be Jörgen köra ut bil och vagn. Men så tänkte jag....va fn kan gå fel...så ut kom jag utan en repa i lacken vare sig på bil el vagn....

Ut på vägen och till min stora glädje var det som att köra en transport : ) Jessika peppade mig och sa - Låtsas som att hästarna har blivit fetare än dom har varit och kör bara på : )

Och hem kom vi utan problem. Körde iof bara 70 och inte 80 som man får. Kände för att ta det lite lugnare så här andra gången i mitt liv som jag drar vagnen. Väl hemma backade jag in vagnen vid garaget som är mot vägen utan att mosa vagn eller flytta gareget från sin plats...och i dag blir det till att vädra sängkläder och städa ur vagnen så att det är fint till på fredag när Vännäs kallar på oss.....

Känns så otroligt skönt i hela kroppen när man gör någonting som man inte tror att man kan och ser att det går hur bra som helst...eller hur Madelene....

Ha det gått så ses vi senare
Liza

Hallå!

Visst kan DU!! Mkt mer än vad du tror! Bra jobbat tjejen! Kram Lisa

Madelene

ler Ja visst gör det;-D Bra gjort Åsa. Du ser, inget att gruva för!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress