Oj i morgon gäller det....

Va då ???? jo arbete : ) Nu är det slut på sötebrödsdagarna med långa sovmornar ( typ 9 ) och att bara pilla navel ludd.

Vad har jag roat mig med i dag då....jo jag har vaccinerat mig mot hepatit ( inför resan ) även Anton tog sin första spruta , bara två kvar nu. Sedan bar det av till polisen.....att fixa ett pass till Anton stog på dagordningen , inget värre än så ; )

Via Ö&B , Paradise tattoo och sedan stallet för att pussa på pållarna for vi via Willys hem för att äta middag.

Och sedan blev det kvällens höjdpunkt ......BIO....med Jörgen och Mats , väl där träffar vi Mikael och hans fru , tog en stund innan poletten föll ner men sedan gick ett liljeholmens upp iaf : )

Denna film såg vi..... och den var som dom andra filmerna super...






Ha det gott alla i kylan : )




Minnalie

visst var den bra? jag tycker att den sista är lika bra som dom andra 2 :D

Minna

Nu har jag också skaffat en blogg som alla andra ;)

Åsa

Den var super : )

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress