Armhävningar.....inget för Jörgen : )

I går på gympan spelade Anton killerboll. Om dom sköt för hårt på någon så skulle dom få göra 50 armhävningar. Det slutade med att Anton åkte på detta och gjorde dom som han skulle - jag tog det med ett leende berättade han senare på kvällen.

Herre gud sa Jörgen att han orkade alla 50....jag orkar nog bara typ 5 st. Då kom jag på en snille blixt - prova och se hur många du klarar sa jag då till honom. Är du dum var svaret samt en väldigt klentrogen blick som jag fick tillbaka.....jag vill få upp armarna till käften i morgon ( Fredag ) när vi ska ut och äta middag.....el hade du tänkt att mata mig!?

Jösses vad jag skrattade när han sa så , jag vred mig i sängen och tänkte att en atlet till gubbe har jag då inte , men bra många andra goda kvaliteter har han ; )





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress