Tidsbrist eller ? nä tror inte det...

Nu är det mycket på gång , tiden rinner i väg och vipps är det slut på dagen.....

Har hunnit med.....Födelsedagsfirande....En ny kamera .... En ny klänning från mina barn : ) Badhuset med 4-5 års och nu i kväll träning hos Annika Å och fina pållar : ) Fullt upp med andra ord....

Bara älskat min nya kamera , läser och försöker lära mig alla finesser , är bara lite trög. Men iaf så har jag fått tre bra böcker som tokenkelt beskriver hur man ska göra för att prova sig fram , läser boken och kollar på min kamera hur det funkar och på så vis så lär jag mig något nytt varje dag....

Alla i min familj håller på att vara duktigt less på mitt fotande....men det bjuder jag på , visst är jag snäll ; )


Ha det gott alla och akta er....snart kommer jag och jagar er med min kamera ; )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress