Riktiga vänner är guld värd....

Jag som person har hellre ett fåtal men nära vänner. Sådana som jag vet att jag kan lita på och som finns där för mig när jag behöver stöd, uppmuntran el någon som lyssnar när jag har det tungt el som lika gärna lyssnar när jag sprudlar över av glädje och som kan glädjas med mig....

Jag och Jörgen har haft turen att få lära känna två riktigt underbara och fina människor. Två personer som ger med hjärtat för att glädja och som accepterar och tycker om oss för det vi är.

Att ha den turen med vänner är kanske självklart för många, men inte för oss. Desto gladare är vi för att få uppleva denna vänskap som berikar vårat liv så otroligt mycke...


Jag måste också få visa vilken otroligt present som vi fick i dag : ) Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det fanns en sån här stor flaska : )







Ha det gott så ses vi i morgon....


























Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress