Jag lär mig något nytt varje dag....
Har hållit på med mitt bloggande ett tag nu och känner att det ger mig lite struktur i alla mina tankar och de funderingar som finns i mitt huvud.

Tycker också om att med ord och bilder få "ner" min dag , blir lite som ett bokslut varje dag om lite allt möjligt.

Jag vill ge mina barn ett stort tack för allt som dom hjälper till med , allt från att förklara vad allt betyder i denna bloggvärld samt att hjälpa till praktiskt med bilder o dyl.....Tack : )

I alla fall så hoppas jag att det ger er samma glädje att läsa min blogg som jag har av att skriva den : ) För jag ser att det blir fler och fler som följer den......Nä ni behöver inte vara oroliga : ) Jag kan inte se vilka ni är , men jag kan se antalet besök, och dom blir bara fler och fler. Kunde aldrig i min fantasi tro att det skulle intresera någon vad som rörs sig i mitt huvud och mitt liv. Men om jag inspirerar , glädjer el bara förströr någon på ett positivt sätt är jag glad att jag lyckas med det : )

Nå nu till något som vi kallar för " värdelöst vetande " Det är bara 47 dagar kvar tills vi åker i väg på vår underbara resa till Puerto Rico..... Kan tänka mig att ni håller på att tycka att det är lite väl uttjatat ämne just nu men ni får stå ut lite till..... Nu är det nästan som inför Muck ,  lite ( el ganska mycke ) nedräkning till dagen D.

Har i dag beställt två sommarklänningar från Ellos som jag hoppas ska passa , dom ser grymt sköna ut och jag bara älskar färgerna.


Den här är i blek aprikos : )




Och den här är Korall/rutig : )





Den är snyggare i katalogen...mer färg och det gillar ju jag ; )

Hm skulle bara önska att jag var lika smal och vacker också : ) men men jag kan ju inte få allt el hur.....

Ha det gott alla och vet ni vad.....sommaren kommer snart.....men just nu får vi lov att njuta av den härliga vintern ; )
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress