Hoppas att ni har haft en trevlig helg , för det har jag : )



Lördag blev prommis med Frode - Vackert väder - God och trevlig middag hemma hos Victoria & Mattias.....Sanna fick vara chaufför och hämta oss på kvällskvisten med magarna fulla av god lax , sallad och div tillbehör till + en flaska gott vin till vi tjejer och öl till killarna : )

Söndagen har bestått av prommis med hästarna - flåsandes Åsa som sprang med en tränandes Iza på Priddes rygg. Kan med gott samvete säga att det var tungt ..... hade en lätt högröd färg i ansiktet och svetten rann i floder....ingen vacker syn inte : ) Men en nöjd Iza är belöning nog men nästa gång blir det byn för där är det lättare att springa..

En till go middag stod på bordet när vi anlände Å-hem och mamma och pappa. Deras födelsedagar blev Flygande Jacob med sallad och ris till- inte illa alls. Kaffe och tårta till efterrätt och en chokladbit på det. Magarna stod i fyra hörn och kranskärlen i hjärtat kved av förtjusning. Behöver nog röra på mig lite i veckan annars visar nog vågen lite till nästa gång : )

Bjuder på lite bilder av helgen för att ni ska få se hur skönt vi har haft det.....











Alla skor , vi var några som var här..




Denna vackra tavla fick mamma och pappa av Madde. ( Ritad av henne själv )





Mums jag vill smaka....








Hm....



Har jag någonting i håret tro ???




Har haft en jättemysig helg....Nu är jag rustad och redo för en ny arbetsvecka.

Ha det gott....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress