Hippo håll andan för nu kommer vi....Åsa & Eleonor


Äntligen.....vad då ? Jo ponnytävling....

Söta ponnysar... Världens trevligaste Eleonor och massor av sjukt fina ritter....

Avigsidan då?? Dragit sekretariat , STARTLISTOR , och alla mer el mindre stressiga personer.

Varför gör jag då detta??  Ja menar , ingen ryttare och ingen ponny som tränar/tävlar.
Men det är så sjukt roligt att få se alla dessa glada tjejer och killar när dom har gjort en toppenrunda och glädjen bara lyser ur deras ögon.

Att jag sedan får kampera ihop med världens bästa Eleonor det är bonus ; ) + att jag får jobba med datan som hela programmet ligger på. Jag och datorer går inte riktigt i hop ( litar inte på dom för fem öre ) och ju fler timmar jag får bakom datan ju tryggare känner jag mig.

Tack och lov har  Eleonor en ängels tålamod  eftersom jag kan fråga upp om samma sak flera gånger, ibland tycker hon nog att jag är det trögaste som går i ett par skor på denna jord : )



Ha det gott så ses vi i kväll....
MissShorty

Sv: Tack ska du ha. Du hittar fler bilder på hunden på http://amandaahlm.blogg.se

Ha en bra helg (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress