It is lot of joy......

Ja i bland så tycker jag att barnen växte upp för fort. Men i dag hittade jag mitt mellanbarn , Jessika (19 år) sittandes med sin kompis Marre som är lika gammal vid köksbordet. Och vad gjorde dom?? Jo dom hade världens nostalgiafton med You tube (stavning??) och tittade på musiken till en massa olika Disney och barnfilmer som dom sett som liten. Och ni kan inte ens tro hur det lät när dom galade och sjöng med för full hals :) Att då få stå och laga mat med dom sjungandes och surrandes i köket , ja det var lite som att flyttas tillbaka i tiden några år. Gud så glad jag är över att dom både törs och vill vara som små barn igen ;)


Bjuder på en bild ;) på mina "barn"



På tal om min söta Jessika så försvan hon med min laddare i dag. Kommer hem från stallet med minimalt med ström i mobben och tänker då ladda inför morgondagen....borta med vinden (Jessika) och jag ringer upp henne för att höra vars den var. Joho med henne naturligtvis!! Men men , får ett telefonsamtal och får då veta att eventuellt så ligger hennes laddare i hennes väska , bara att söka.....Sagt och gjort upp på hennes rum och fram med väskan. Och nu vet jag vem som har ärvt mormor ;) I Jessikas väska finns allt som man kan behöva i livet förutom kläder :) Om det börjar att brinna så är det bara att rycka med sig hennes väska så finns allt som man kan tänkas behöva. Hon är en tjej som vet att det mesta kan komma till användning och det har hon packat ner :) Rustad till tänderna är hon min söta lilla tjej :)

Pratade med Sanna i kväll oxå. Dom är framme vid sitt första stopp och jag hoppas verkligen att vädergudarna är med dom så att dom får en härlig semester. Låtersom nöjda tjejr iaf :)

Har även varit i stallet i dag och ridit världens bästa Holle. Världens mys gurka är han och jag är så glad att jag får rå om honom lite extra nu när Sanna är på egna äventyr.

Måste bara få visa min sötnos på bild :)






En häst med världens största hjärta , genomsnäll och klok på alla sätt.

Ha det gott så ses vi senare..


Sanna

Älskade älskade Holle <3 Saknar honom och er alla hemma <3

mormor

vilken tur att något barnbarn har ärvt men:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress