Underbara helg..
Slapparhelg med mycket mys : ) Var och handlade lite i går, bara vanlig veckohandling men ändå en trevlig tur.

I dag blev det en tur med världens bästa Holle och Jörgen och Frode. Men eftersom Jörgen fick ont i benet blev han kvar med Frode och jag och Holle for själv ut i det vackra vädret. Eftersom jag var själv kunde jag gala och sjunga så mycket som jag ville och Holle säger inte så mycket om min falsksång, han bara prommar på med mig på ryggen : )


       


I går var jag och Frode ut på en tur och då fotade vi dessa bilder...


       


Är så glad över min vita som för mig dit jag vill och min kamera som fryser mina stunder och ger glädje långt efter att motivet försvunnit.



Ha det gott så ses vi i morgon.....
Sanna

Vackraste hästen <3

Åsa

Håller med...Lite partisk kanske ; )

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress