Tack och lov för sol...
Resan hit gick super , otroligt lite turbulens i luften. Men trötta var vi när vi kom fram till flygplatsen men det försvan helt när bussresan startade ; )

Kan bara säga att det gick fort , var krokigt och mörkt.... Och när chauffören ropade ut namnen på Hotellen var det ingen som förstod vad han sa : ) Men vi kom av på rätt ställe och 5 trötta resenärer klev in i lägenheten.

Gissa om vi blev glad när vi såg solterassen : ) ca 60 kvm stor och sol från morgon till ca 18 på kvällen. Två trapper upp så ligger polen och restaurangen och på från hotellet tar det 2 min till stranden.

Jag och tjejrna var och badade där i går och fotade lite med en undervattenskamera : ) hoppas att bilderna blir bra.

Förövrigt har vi som jag redan har berättat solat och badat , shoppat en massa och ätit. Vi kommer inte att hinna med att äta på alla ställen som vi vill , och i kväll blir det hummer på strandrestaurangen gött gött : )

I morse så fick jag lite panik , herre gud det är lördag snart.....men gissa vad lycklig jag blev när jag insåg att vi inte behöver åka hem nu på lördag utan att vi har en vecka kvar!!!!



Ha det gott alla , och som Carola sa " Det är ju mest synd om mig " eller hur ; )
Maria

Ni verkar ha det jättehärligt! Ha en fortsatt trevlig resa! Här är det töar det men ingen sol:(

//Maria T.

mor

ett toppen ställe låter det som. Det är bara att forsätta njuta och äta gott. Tänk inte på att tiden kan vara slut snart bara njuuutt.

âsa

Vi njuter verkligen av vâr resa : ) Skulle vara alla förunnat att fâ göra en sân här tripp med sina barn

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress