En tur till Anfi.

Morgonen startade med att väckarklockan ringde igen ( kan ni tro att vi har semester ? ) och sedan bar det av ner till hamnen och den lokala bâten till Anfi.

Väl där möttes vi upp av Viktoria , Mattias och Malin. Förutom bad i poolen blev det ett pass vattengympa ( det du Carola ; ) Första gângen i mitt liv ( vad jag kan komma ihâg ) som jag har vattengympa : ) men roligt var det.

En god lunch bestâende av Cesar sallad med vitlöksbröd och vatten , det gâr mycket vatten , + en cappuccino med grädde som avslutning var en av dagens höjdpunkter.

En tur till stranden han vi ocksâ med , jag och tjejerna + Viktoria och Malin tog ett skönt eftermiddagsdopp i böljan den blâ : )

Lite shopping blev det ocksâ ( Hâller pâ att bli ett beroende ) men det kan jag nog leva med , eller vad tror ni...

Kl 17.35 gick sista turen med bâten hem och efter en skön dusch sâ bar det av upp pâ taket för en god middag. Där avslutades en skön kväll med en god Sangria i magen.

I morgon blir det en slappar dag här hemma och det enda som ska kollas upp är färden till Teneriffa pâ Torsdag. Dâ blir det en tidig morgon till men som förhoppningsvis kommer att bli helt lysande rolig. Hâller tummarna för att det blir en lyckad dag för jag och tjejerna. Killarna i familjen kommer att stanna hemma och ha en kill dag pâ tu man hand ( Undrar vad det blir ; )

Ha det gott sâ ses vi i morgon...


mamma

ÅÅÅÅÅÅ vad ni ser ut att ha skönt. Är lite avis men vi har ganska skönt oxå. passa på att njuta sista dagarna.......

Âsa

Vi hade en jättetrevlig dag : ) Kram

Nina

Tjingeling :)! Trist att ni inte såg några delfiner men bra gjort av dig Åsa att få med alla på ett okänt äventyr :)!!

Puerto Rico låter verkligen som ett härligt ställe eller kan det vara så att dina skrivartalanger lyfter stället ;)?!

Jag är ju i Sthlm nu o hjälper mor o far att packa det sista och här är våren naturligtvis längre kommen än uppe i Umeå men ändå är det lite snöfläckar kvar både här och där och värmen är inte överdriven, det är vinterjacka på!

Önskar er en fortsatt härlig dag och jag hoppas ni får det alldeles fantastiskt bra på Teneriffa, det lät inte fel att åka dit:).

Kram till er alla!

/Nina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress