En tur pâ havet.
Lyckades övertala min familj om att en delfin tur skulle vara det bästa som vi kunde göra : )

Sagt och gjort. Stälde klockan pâ nio och upp och i väg , fick plats pâ 11 turen ut till havs. Och ut till havs var det verkligen. Rakt ut frân Puerto Rico i ca 1 tim och ju längre ut vi kom sâ blev vâgorna högre och högre : O

Vâgor pâ ca 2,5-3 meter gjorde att magen pâ vissa började att göra sig pâmind : ( Och tror ni att vi fick se nâgra delfiner dâ, icket sa nicket. Men en havs sköldpadda komme simmandes i vâr väg som tur va sâ helt lottlös blev vi inte : )

Skepparen kämpade och kämpade och tvâ gânger jagade han i väg som fasiken men han inte upp delfinflocken : (

Hur som haver , väl i land sâ bestämnde sig min familj för att inte lyssna pâ mina infall nâgon fler gâng ; ) Snacka om att jag blev totaldissad ; )

I morgon bär det av till Anfi och Viktoria och Mattias. Ska bli roligt att fâ visa barnen deras lägenhet och hjärtön som hör till. Där blir det sol och bad igen och en god lunch ì poolbaren.
Lite synd är att min högra arm som jag brände i början har blossat upp igen : ( Förutom denna besvärliga arm har jag klarat mig bra och gâtt frân albylblek till blek. En förbättring med andra ord ; )

Ha det gott sâ ses vi i morgon...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress