Dagarna bara rinner i väg...

Känner som att livet bara rusar fram i express fart. Vart tar dagarna vägen!? Om det går så här fort är jag ju död snart. Hemska tanke!!!

Önskar att jag kunde stanna upp livet lite, köra i slowmotion ungefär som det man kan se på film : )

Men skämt åsido. Jag vaknar på Måndag morgon , nu är det en arbetsvecka framför mig. Och vipps så är det Fredag och helg igen. Herre gud, det var ju Måndag i går!!!

Hur ska jag hinna med allt som jag vill göra, när tiden rusar på i 120!!!

Nä dygnet borde bestå av mer timmar och veckan av fler dagar, då, kanske då, skulle jag kunna känna att jag hinner med allt som är mitt liv : )

I alla fall så är det Fredag i morgon och en skön helg väntar på mig, lyckliga jag ; )



Ha det gott så ses vi i morgon...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress