Alla resor har ett slut

Sâ även vâran. Gârdagen spenderades pâ Teneriffa och ett besök pâ  Loco Parque. Dagen började 6.30 med buss till Agaete. Därefter färja till till Teneriffa och sedan buss igen ill parken.

Otroligt välstädad och fräsch och med mycke djur och blommor : ) Jag sàg Orchideer som hade stammar som min tumme och blomklasar som var hur stor som helst , jättevackra iaf.

Vi sâg ocksâ Späckhuggare , Delfiner och Sjölejon. Alla tre hade olika uppvisningar och dom var otroligt magnefika var och en pâ sitt sätt. Hemresan var ju som ni har räknat ut dâ i omvänd ârdning och vi kom hem kl 23.00 pâ kvällen. Trötta men nöjda med dagen.

I dag har vi varit pâ Anfi och solat , badat och ätit Cesar sallad med vitlöksbröd till , gott gott. Förutom det sâ ser jag och Jessika ut som tvâ välkokta hummrar i färgen : ) Det ni...

I natt 03.35 kommer bussen och dâ bär det av till flyget som lättar 07.15 hem till kalla Sverige. Jag vet inte om jag kliver pâ, har inte bestämt mig än ; )

Hur som haver sâ är jag otroligt tacksam över att vi har fâtt fara iväg pâ en sâdan här tur med barnen, roligt är ocksâ att dom är sâ pass stora som domär för nu har dom kvar detta minne om hur skönt det kan vara att âka i väg som vi har gjort. Ett minne som vi har kvar tillsammans...

Ha det gott sâ ses vi i morgon..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress