Onsdag morgon.. el ... dag : )
Känner mig lite piggare faktiskt : ) så det är hopp om livet. Efter en massa tv tittande så har jag börjat att fundera över vad det är vi betalar för ? eftersom en vanlig normal vardag inte innehåller tv tittande så tänkte jag ändå passa på nu när jag blev sjuk. Och döm om min förvåning när jag ser hur mkt skit det finns på kanalerna , mycket verkar vara massproducerade såper . Och visst , slötitta på dom går ju ändå men var finns alla pengar till att göra allt detta !!!
Och gissa vad jag har sett går fortfarande ? nu var det ett tag sedan iof men jag såg att Glamour ( tror det stavas så ) är igång än . Rätta mig om jag har fel , den kan ju ha slutat att sändas men den gick för fullt när Anton var bebis : ) Han hade lite magonta just vid den tiden så jag satt med honom över knäet i soffan isf för att bära och då tittade jag för första gången på detta program. När magontan försvan så slutade jag att se det men för ett tag sedan så var det en repris på ett avsnitt som hade gått tidigare i veckan , herre gud blir dom inte schizofren av att vara så länge i en och samma roll ??

Nog om detta , var och en blir salig på sitt som tur är, så ni som tittar på såpor fortsätt med det gärna med en god kopp kaffe el the, men jag känner att min kvot håller på att vara fylld nu så att tillfriskna vore inte så dumt.

Ha en fortsatt trevlig dag , hoppas att ni slipper detta , vad jag nu har , för roligt är det inte....

Sussie Ö.

Hej!

Jo jag har också sett att Glamour lever än, det var mammas favoritprogram och ringde man mitt i det så fick man snällt ringa om :D

Kul att du fått till en egen blogg, den hamnar bland mina favoriter nu!

kram Sussie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress