God mat och trevligt sällskap
Har varit i farten nästan hela dagen , men otroligt trevligt har det varit. Först for jag och Anton för att köpa en julklapp till Sanna men naturligtvis var det stängt i dag : ( efter det ville vi till ÖoB för att kolla om det fanns lite hygien artiklar som vi behövde. Blev också två tröjor till Anton så då blev han nöjd. Fågelmat till fåglarna och lite annat smått och gott slank också ner i vagnen : )

Hem med sakerna och sedan bar det av till Barnens hus för en nostalgi tripp bland alla leksaker ; ) Där fastnade vi för lego och blev spelandes Indiana Jones på tv spel......och jag suger på det : ) Anton försökte verkligen att hjälpa mig på alla sätt och vis men inte hjälpte det......jag var usel så enkelt är det.

Efter många skratt och otaliga försök att överleva som Indiana Jones bar det av till Ålidhem och mamma och pappa. Där mötte Jörgen upp oss och vi fick en jättegod middag och god efterrätt till det och kaffe... Så min dag har bara varit full av underbara saker , både att göra och att äta.....kan säga att min mage är ganska så rund och go just nu : )

I morgon blir det att göra av med lite extra energi så en cykeltur med Frode blir nog inte helt fel...men i och försig så går det ju inte så fort så det tar nog bättre på mig om jag prommar ist ; )

Ha det gott alla så ses vi i morgon.....
mamma

tack för besöket. nöjet är helt på min sida. De är helt underbart att få middagsgäster och en trevlig pratstund kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress